Sidevisninger i alt

tirsdag den 6. september 2016


Blomster på kontoret

Når nu jobbet skal passes selv om himlen er blå og vejret godt - er det da en trøst at have en buket med fra haven. De er en anelse nussede af alt det regn de fik i søndags. Men de holder så længe... de holder :-)
Her lysegul solsikke, vanilla targetes, chokoladeblomster (med og uden kronblade), fennikel, limegrøn tobaksplanter som vist har gemt sig og sidst, men ikke mindst de grønne sjove blomster (øverst t.v)
Jeg er faktisk ikke klar over om det en solhat, for den er 1½ meter høj og jeg var sikker på at det var en af de gule solsikker, indtil blomster sprang ud.
Nå, retur til slavearbejdet... :-) :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Tina.Dejlig buket du viser.Min søster Gitte har altid en frisk buket med på kontoret hver mandag.Det er populært.
    Tagetes vanilla og solsikke sår jeg hvert år.
    God aften knus Jette

    SvarSlet
  2. Ja det kan altid være en trøst med en buket, når man skal sidde lukket inde hele dagen, sådan gjorde jeg også, da jeg gik på arbejde.

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.