Sidevisninger i alt

torsdag den 18. maj 2017

Det gror så det næsten knager

Tog lige et billede af staudebedet inden jeg kørte afsted på arbejde i morges.
Jeg ku' godt have blevet hjemme - for ukrudtet gror også derudaf...
Vue over staudebeddet ned mod drivhuset
Tulipanerne står flot - endnu
Takshækken gror pænt og har masser af lysegrønne skud.
De lilla prærieliljer har formeret sig pænt og står ranke!
Under sergentæblebuskene (efterhånden træer) er der sat buksbom, hosta, vilde jordbær og hasselurt og ... skvalderkål..
Ovenover er sergentæblerne ved at springe ud, i hvert fald mod syd, mon ikke dem mod nord er udsprunget når jeg kommer hjem i dag? 


2 kommentarer:

  1. dejlig grønt ser der ud - og de mørke tulipaner er bare mine yngligs i år. Du kunne roligt tage på arbejde, jeg er sikker på at ukrudtet stadigvæk var der da du kom hjem :)

    SvarSlet
  2. Hej Sussi - du har desværre ret, ukrudtet var der stadigvæk. Heldigvis kan jeg, som regel, distrahere fra det, så jeg kan nyde alle de andre dejlige ting der sker i haven i denne tid.

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.