Sidevisninger i alt

onsdag den 11. juli 2012

Morgenfruer


Alle fruer nikker - alle fruer nikker
Morgenfruer nikker ej...

En sang fra min svundne spejdertid - en jeg tit går og synger for mig selv når morgenfruerne dukker op.

For mange år siden såede jeg morgenfruer for enden af garagen. Men indtil i år var de næste fortrængt af Monbretia, som åbenbart befandt sig glimrende ved den sydvendte mur. Men denne vinter har gjort det af med en del af dem og derfor har Morgenfruerne fået comeback og jeg har opdaget at jeg faktisk savnede dem, men nu er gul også min yndlingsfarve!









2 kommentarer:

  1. dejlige morgenfruer, hjemme hos mig får de endda lov til at selvså sig selv, så jeg har dem mange steder - bare skønt....
    og tak for tippet på min blog, den har jeg noteret ;)

    SvarSlet
  2. Uha i mit "univers" er Morgenfruer indbegrebet af dansk sommer :-D
    Jeg elsker simpelthen duften af dem.

    Marianne :-D

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.