Sidevisninger i alt

lørdag den 14. juli 2012

Sydens sol og sommer

Sydens sol og sommer trækker i os og vi pakker bilen med omhu, for der er meget der skal med til fem personer. Hver pige (2 styk haves på 15 og 19 år) har fået samme størrelse taske og mere må de ikke have med. Dog sko (max 3 par) og toilettaske ved siden af…. Det er lettere at pakke til sønnen på 11 – for det gør jeg! Så kan jeg bestemme antal af alle tøjdele.
Der er pakket bøger, blade, spil og film, så der er lidt til underholdning på vej derned.
Jeg har vandet mine potter og drivhus grundigt og fyldt alle spande og beholdere op med vand, så min mor kan vande når hun kommer og fodrer kattene.
Billederne her er fra sidst vi var sydpå (2008), så det kan vi vist godt klare igen..
sommerferie 2008 209
sommerferie 2008 281
sommerferie 2008 056
sommerferie 2008 283
Sommerferie 2008 2 036
Vi skal til Frankrig –rivieraen og nyde solen og vandet, så I vil ikke høre fra mig den næste uges tid.
God sommer til jer alle – kommer (desværre) alt for snart tilbage…Smiley

2 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie hvor ser det skønt ud. Ja det er øv at skulle holde ferie herhjemme i regnvejr. I er heldige at skulle ned til sol og varme.

    På gensyn :-)

    Kh. Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Sikke dejligt, det ser ud:) Fra en ny blogfølger.

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.