Sidevisninger i alt

fredag den 19. oktober 2018

Sommerblomster

Sommerblomsterne er så småt ved at takke af. Men med dette gode vejr der har præget oktober måned, er der kommet mange nye knopper. Også i dahliaerne, som jeg ellers så småt er ved at grave op og tørre.
Jeg er vild med disse høje lysegule solsikker 'Vanilla ice'. De er ca 180 cm høje og jeg kan plukke snesevis af buketter! Desuden passer de næste til alle andre snitblomster, græsser eller stauder.


 Lige nu har jeg en buket stående af solsikkerne og denne hvide cosmos stolte kavalerere i en stor vase inde i stuen.


Der er også de lyserøde, enkelte og dobbelte.

Nå, dette var et lille livstegn fra mig. Jeg må indrømme at jeg ikke har været særlig flittig udi bloggeriet. Men som undskyldning har der faktisk heller ikke været helt vildt at blogge om i løbet af den meget tørre sommer. Jeg lover at forbedre mig ... måske :-)

4 kommentarer:

  1. Hej Tina

    Denne sommer har været noget af en udfordring for mange, Du skal da bare blogge det du har lyst til!
    Flotte blomster du viser:)

    Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Karsten - håber også weekenden har været god hos dig :-)

      Slet
  2. Sikke nogle fine solsikker - skøn svag gul farve :)
    Man skal jo kun blogge, når man har noget på hjerte. Jeg har kun blogget jævnligt i perioder siden foråret - det bliver til det, jeg har tid/emner til.

    SvarSlet
  3. Det er også hyggeligt, når en blogger pludselig dukker op igen, det er fint. Dine solsikker har en dejlig farve.

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.