Sidevisninger i alt

mandag den 10. juni 2019

Strandkål og sten med huller


Hvert år holder vi pinse hos min onkel og tante. De bor afsides hvor børn og hundehvalpe frit kan løbe uden at skulle bekymre sig om biler. Vi møder den ældste generation samt fætre og deres børn, spiser, drikker og hygger max. Kommer væk fra hverdagen og haven...
Stranden er 100 meter fra huset. Kort sagt et paradis på jorden.


Jeg kan altid finde sten med huller på deres strand. OG strandkål. Og i år var der blomstrende strandkål. Den er altså bare så fin. Minder lidt om kæmpeslør, som jeg har et par stykker af, og som blomstrer lige om lidt. Strandkål kan spises. Læs mere om den her


En sten der ligner lidt en folkevogn, en sten med blære og en med en hval... Fantasien fejler ikke noget.


 Min moster, mor og tante sidder og skuer ud over havet, men snakken går.




7 kommentarer:

  1. Flot blomstrende strandkål og hyggelig rød bænk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en rød bænk kunne godt være et ønske til et udvalgt sted i haven

      Slet
  2. total hyggeligt :) :) - Det må være fedt at kunne mødes hele familien en gang om året...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er rigtigt hyggeligt hvert år at møde familen, hvor det eneste det handler om er samvær, spise og drikke - og en tur i havet.

      Slet
  3. Det ser ud som en rigtig dejlig strand, hvor der både er strandkål og spændende sten. Jeg kan få timer til at gå på sådan en strand med at finde sjove og flotte sten.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja mit blik er mest nedad.... Når jeg er her

      Slet
  4. Det lyder rigtig hyggeligt med sådan et familietræf :)

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.