Sidevisninger i alt

mandag den 4. maj 2020

Tulipaner i krukker


Jeg har før haft tulipaner i krukker, men har glemt det lidt de sidste par år. Men jeg købte et par større krukker i efteråret, beregnet til mine engletrompeter.
Først kom der noget overskydende jord i og sent på året kom der nogle poser tulipanløg i, som jeg havde ladet mig friste til at købe hos Lidl og ikke kunne finde plads til i bedene.
Det har jeg ikke fortrudt. Jeg synes farverne er vildt flotte og nyder dem hver gang jeg er i gårdspladsen.

 

Her med det japanske kirsebærtræ i baggrunden.

Jeg har gemt poserne, og hvis de de fås igen til efteråret, stryger der vist lige nogle ekstra poser i kurven.
Jeg gemmer så vidt muligt en af hver 'forside' af løgposerne - ifald noget bliver en succes og jeg ønsker at gentage den... Der er en pose af hver slags i hver krukke.



2 kommentarer:

  1. Tulipanerne står godt, og det er nogle fine potter, du har købt. Det er altid en god ide at gemme løgposerne. Så må man bare håbe, at det er samme slags løg, der er i poserne til næste år. Jeg har flere gange erfaret, at man ikke får de tulipanløg, der er afbilledet på poserne.

    Hilsen Elna

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej prisen afspejler nok også her.
      Men man kan jo blive positivt overrasket

      Slet

En kommentar er altid værdsat.