Sidevisninger i alt

tirsdag den 4. juni 2013

Et mini jubilæum


Kære læsere

























I anledning af at jeg har rundet de 10.000 sidevisninger, får I lige en serie billeder fra min have.
Det er helt utroligt at der er så mange der gider læse med. Jeg mener jeg har jo ikke en vildt flot anderledes have med mange projekter. Min have er en helt almindelig have på landet, hvor ukrudtsfrøene svæver ind over haven og giver mig nogen udfordring....og arbejde.
Men alt i alt er jeg godt tilfreds. Jeg er glad for min have, for havearbejdet hvor især stauderne har min store interesse. Havearbejdet og glæden over blomsterne og farverne giver én fred og ro i sindet i en fortravlet hverdag med job, 3 børn og mand...

Hvis jeg skulle kunne ønske noget, var det:

  • Mere tid i haven
    • arbejde og husholdning kræver forholdsmæssigt meget af min tid
  • Flere kræfter
    • jeg har mange planer der overstiger mine kræfter og håndværksmæssig kunnen
  • Flere penge
    •  til større projekter og uhæmmet køb af flotte planter
Men disse ønsker er der nok mange der kan skrive under på. Ja, og så kunne jeg godt tænke mig at blive bedre til noget billedbehandling. Vælge størrelse og sætte dem der hvor jeg vil have dem på bloggen.

Måske ses vi i morgen i Geografisk Have i Kolding? Vi får vist godt vejr i år tror jeg.


Vis album

Vis albumVis albumVis albumVis albumVis album






1 kommentar:

  1. flotte billeder, jeg mangler også mere tid og penge til haven ;(
    og tak for sidst, det var skønt at møde dig i Kolding :)

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.