Sidevisninger i alt

tirsdag den 21. august 2012

Under kirsebærtræet

I aften i haven stod jeg under kirsebærtræet med mit kamera. Jeg prøvede at tage billeder hele vejen rundt og her er resultatet. Altså det var ikke meningen at haveslangen skulle ligge og flyde, men hvad… skidt pyt…
IMG_2501
Garagebygning
IMG_2511
Vestgavl af hus med krukker
IMG_2502
Terrassen (og vandslange) samt stendiget ud mod marken – med tøjsnor og fodboldmål
IMG_2510
“Fodboldbanen”
IMG_2509
Halvmånen af bla. sergentæbler som blomstrer så skønt i maj, men nu er det lidt af et vildnæs – trænger til en “let studsning”
IMG_2508
Her skråer det pænt opad til bålstedet, flagstangen, den runde terrasse og det runde gule bed (hvor der er mest hvidt nu)
IMG_2507
Dette er mod syd og vest (th) og oppe i hjørnet er der næsten altid læ. Samtidig beskytter bakken mod vestenvinden, så vi også ofte har læ på terrassen ved huset. Til højre ses mit forholdsvise nye lille bed som skulle blive overvejende blå…
IMG_2506
Her er en del af det store staudebed, som er trekantet.
IMG_2505
Spidsen i trekanten er det kirsebær jeg står under og som måske skal fældes, da det giver skygge på terrassen når vi spiser
IMG_2504
Den anden side af staudebedet, med drivhuset for enden.
Bag drivhuset er der køkkenhave.
IMG_2503
Og så er vi nået til vejs ende, her er garagebygningen igen.
I den store krukke er der kæmpedahlia, se her er en af dem i en suppeterrin:
IMG_2480

1 kommentar:

  1. Gode billeder.
    Hvor har du en skøn have og mange smukke blomster.
    Tak for kigget.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.