Sidevisninger i alt

søndag den 12. maj 2013

Mors dags træ og antirynkecreme...

I morges dækkede manden bordet og vækkede børnene og så fik vi morgenmad sammen, hvilket efterhånden er en sjældenhed med børn der er i "gå-i-byen-alderen" og ellers også kan lide at sove længe.
Og det var jo 'Mors dag' og jeg fik overrakt: en anti-rynke creme!!! Hvad mener de mon med det?

Heldigvis kom de også med et træ. Pigerne havde været ude at købe det i går og havde for det første haft besvær med at finde planteskolen (det er jo ikke dér de kommer mest) og da de kom ind på planteskolen, var de i syv sind om hvad de skulle købe. Det endte med at de købte noget de selv kunne lide, en blodblomme der var i udspring. Og det er vel også meningen med gaver - hvis man ikke har fået et gaveønske med præcise beskrivelser, skal man gå efter det man selv kan lide og som man håber modtageren kan lide. Så går man ikke helt galt i byen. De havde også haft en masse sjov ud af at træet næsten ikke kunne være i bilen. De øverste grene var helt fremme i forruden.
Jeg kan rigtigt godt lide træet og glæder mig til at se det placeret i haven. Manden er i gang med at grave hullet, men blev ikke færdig inden en fisketur kom ind på behovslisten. Så det bliver i morgen.

  

Og her er fakta, så jeg en anden dag kan finde dem...















Og cremen - den er rigtig dejlig at smøre ud i ansigtet - og hvis den skulle snuppe et par rynker kommer der ingen klager fra min side... hov, jeg kan ikke få vendt det rigtigt, men hvad skidt pyt!

Og ellers har jeg haft nogle gode haveoplevelser her i weekenden, især i dag hvor jeg har været på havebesøg på Vejleegnen, mere om dette senere! En tak til Ida for en dejlig oplevelse.


3 kommentarer:

  1. Smuk blodblomme træ. Rigtig god gave.
    Ha´ en dejlig aften.

    SvarSlet
  2. Ja, det er da et smukt træ! Dejlig gave! Og cremen er sikkert også god :-)

    SvarSlet
  3. havde jeg købt antirynke creme til konen !! så var jeg blevet henvist til overnatning i garagen :)
    held og lykke med din nye spændende træ :)

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.