Sidevisninger i alt

tirsdag den 28. maj 2019

Farverig gåtur - Gråsten Slotspark


Igår arbejde jeg længe og da vi havde spist aftensmad, skulle jeg ned og hente nogle planter ved en af mine havevenner i Gråsten - ca. 10 km hjemmefra.
Inden da holdt jeg en tiltrængt pause på gåben gennem slotshaven. Lige nu blomstrer mange af deres Rhododendroner. Det er da en dejligt farverigt syn - og jeg fik renset hovedet for arbejdsstof.







Også et par roser var meget vidt fremme. Disse fine røde klatreroser stod op af garagerne (tror jeg det er) Skiltet viste at de hed "Messire delbard".


Og her en "Lady of Shalott" herunder.

Parken er åben hver dag indtil kl. 20 (undtagen når kongefamilien er til stede), så det blev kun en kort og hurtig tur.


1 kommentar:

  1. Det er en flot park med fin harmonisk sammensætning af rhodoerne. Meget tidlige roser synes jeg.
    Tak for turen.
    Hilsen Lisbeth

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.