Sidevisninger i alt

lørdag den 31. marts 2012

Blomsterfarver

Nu bliver det koldt igen siger de i radioen, jeg ville ønske at det ikke var sandt. Men kulden kryber ind under knoglerne og i nat måtte jeg have et tæppe(!) oven over dynen!Og jeg havde endda flonnelnattøj på ...


Jeg længes efter sol, sommer og varme og farver på blomsterne. Jeg er faktisk ikke ret vild med laksefarvet, men alligevel elsker jeg disse valmuer. Det er en aflægger fra min mors have, så derfor ingen navn.
De er til gengæld svære at placere rent farvemæssigt, og hvert år tænker jeg på at flytte dem, men jeg ved ikke hvorhen og jeg vil ikke undvære dem.

Jeg føler mig meget som nybegynder i dette forum, hvorfor kan jeg ikke vende mine billeder? Derfra hvor jeg tager dem i mit kartotek, er de rigtigt nok vendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar er altid værdsat.