Sidevisninger i alt

lørdag den 28. april 2012

Til Havefestival i Gram

I dag tog jeg turen til Havefestival på Gram slot. Vejret var desværre ikke for godt. Jeg havde kun taget en tynd jakke på. Heldigvis tænkte jeg lige da jeg satte mig ind i bilen at jeg kunne da også tage min vinterjakke med. Den trængte til en vask, men hvad f... - den er varm. Og jeg fik så sandelig også brug for den. Parkerede et godt stykke derfra og gik derhen, men jeg kunne slet ikke koncentrere mig om tingene, fordi jeg frøs. Så jeg måtte hurtigt tilbage igen og bytte jakke. Ahhh. Men jeg var meget positivt overrasket, ligesom jeg også var til deres julemesse. Der var rigtigt meget at se på - og meget at købe - jeg fortrød at jeg ikke havde flere kontanter med! Det er godt nok lidt langt at køre dertil, men jeg overvejer at tage derop i morgen også, måske vil søster med? Vil du også kan du læse om det her. Men husk varmt tøj og nok kontanter :-)
Jeg købte blandt nogle sommerblomster, et par pilestativer og to af disse Senetti "Deep Blue". Jeg havde den også for et par år siden, men da hed den Serenio. Jeg har aldrig set en så klar blå blomst, men den findes også i cerise/pink.
J
Jeg fandt også ud af at jeg ønsker mig dette lille søde spejlbassin fra zinkbakken.dk. Det er kun 70 x 90 cm og 10 cm dybt. Der kunne godt svømme et par gule badeænder rundt her. Prisen er knap kr. 3.500,-

Et lille bloggerproblem: Jeg vil gerne kunne placere billederne lidt bedre, men det lykkedes ikke altid lige godt for mig, fx hvis der skal to billeder ved siden af hinanden. Er der nogen der har et godt billedfif?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar er altid værdsat.