Sidevisninger i alt

fredag den 15. juni 2012

Nyindkøbte planter - opdate fra Kolding

Jeg har slet ikke skrevet eller vist billeder af hvad jeg "kom til" at købe til plantemarked i Geografisk have d. 5. juni. I ugen derefter havde jeg ret travlt både på arbejde og i fritid, så jeg fik ikke opdateret.
Juni 2012-2 008


Min søster og jeg kørte afsted til Kolding ca. kl. halv 10. Vi har ca 3 kvarters kørsel. Ingen af os havde noget vi bare absolut gerne ville have, men ingen af os var i tvivl om at vi ville komme hjem med bagagerummet fyldt - og ganske rigtigt - se her:







Køen var borte da vi nåede derop, det var p-pladserne selvfølgeligt også, men vi holder på en sidevej lidt længere borte. Efter at der er kommet en plantebørnehave, har vi ikke brug for at kunne komme af med planterne før vi skal hjem. Og så har vi jo vores små smarte vogne som vi plejer.
I år var de dog knap så smarte, for der var virkeligt trængsel. Normalt synes jeg boderne er mere spredt, men de havde flyttet knudepunktet, og der var tæt med folk overalt. Der manglede lidt luft ind imellem, det ville have været mere hyggeligt.
Men ellers synes jeg at det var en dejlig dag, vejret holdt, selvom det var koldt og jeg fik slet ikke brug for paraplyen jeg møjsommeligt havde bundet fast til vognen.
Jeg var lige et smut forbi blogtræf, men da jeg jo er relativt ny og jeg kom lidt senere end de andre, var det lidt akavet følte jeg. Men det kan være det føles anderledes næste år!

Juni 2012-2 012Juni 2012-2 014
Juni 2012-2 018
Juni 2012-2 019
Juni 2012-2 003
Her er jeg med min lille vogn, paraply og tæppe vi sad på til frokost.
Juni 2012-2 009
Og her er planterne vandet og sat lidt i skyggen af drivhuset, ventende på at blive plantet ud i bedene. De er de blevet nu, men der gik et par dage eller tre.

3 kommentarer:

  1. ja.. jeg så lige et kort glimt af dig ved blogtræffet ;) og i fik også bilen fyldt op kan jeg se :)

    SvarSlet
  2. Jeg nåede ikke at se dig, men jeg for også rundt og købte planter, så du har nok været der, da jeg var gået.
    Det var lidt svært både at købe planter og nå at snakke, måske var det derfor, du følte det lidt akavet. Bedre held næste gang, du skal ikke lade dig slå ud af det.
    Havehilsener
    Lisbeth

    SvarSlet
  3. Fik lige hilst kort på dig, men der var så mange så det var desværre ikke meget vi lige fik snakket :/ Det må vi gøre om en anden gang :o))) Holder kaffebloggertræf i 2013, så må du meget gerne dukke op :O)

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.