Sidevisninger i alt

onsdag den 1. august 2012

Humle

Juli 2012-2 058Juli 2012-2 059Juli 2012-2 060
Jeg har humle i haven og jeg er i syv sind hvad jeg skal gøre ved den, for den er vild og frodig og vokser uden nåde ind over alt og alle. Jeg har ikke rigtigt fået udtænkt et ordentligt stativ til den. Egentligt ville det være flot med nogle lange stager, men det er jo ikke sådan at få slæbt med hjem i bilen..
Hækken til venstre og den store buskbom til højre er indvaderet og en rose skal jævnligt skæres fri.
Jeg har fået den ved en afdød nabokone og synes derfor den er værd at bevare, men jeg er også lidt træt af den.

1 kommentar:

  1. Hej Tina
    Glæd dig over den. Har fået vores første i foråret, og den er ikke større end ingenting. Vi vander og kigger og vander og kigger og GLÆDER os til, den invaderer et eller andet!
    De ebdste sommerhilsner fra Birthe

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.