Sidevisninger i alt

søndag den 6. maj 2012

Flere krukker

Selvom frosten stadig banker på, har jeg fået tilplantet en del krukker. De står dog trygt i drivhuset med fiberdug over, og så håber jeg de klarer mosten. Som skrevet før, har jeg mest købt sommerblomster i violet/lilla farver med enkelte rosa indslag. Men jeg har stadig tomme krukker stående, så det er ikke sikker at stilen bliver ført videre, og de skal jo heller ikke stå samme sted alle sammen.
Her et lille vue over de fleste af mine krukker - klar til rengøring.
Inden jorden kommes i, lægges der potteskår og lidt byggekugler, ja det hedder de ikke, men jeg kan ikke huske hvad de hedder lige her og nu.

Her nogle fotos af nogle af de flotte sommerblomster: Nogle har jeg ikke billeder af endnu, lyset skal lige være rigtig! Så det kommer ved en anden god lejlighed.






  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar er altid værdsat.