Sidevisninger i alt

mandag den 21. maj 2012

Krukkerne er sat ud!

Så er krukkerne sat ud, der var ikke plads i drivhuset efter at jeg købte tomatplanter sidste weekend. De blev lige sat i garagen de sidste kold dage og nætter, men nu er det slut: ud med jer.

Jeg gik lige og talte hvor mange krukker jeg har… Schysss… I må ikke sige det til min mand, men der var 51 - enog halvtreds – krukker i diverse størrelser og beskaffenhed. Dog mest helt alm. terracotta krukker. Nu er der da kun knap halvdelen der er noget i, og noget af det der er i dem skal plantes ud i haven. Men inden sommeren er gået er der nok noget i de fleste.
Når jeg er på sommerferie, er de fleste flyttet på nordsiden af huset, så min mor og svigermor ikke skal vande over hele matriklen, men ellers er det jo fast arbejde at vande.

1 kommentar:

  1. Uha, krukker kan man jo aldrig få for mange af - jeg tøt slet ikke tælle, men hvis det bliver mellem os kan jeg da godt afsløre at jeg nok har ca. 4 gange så mange som dig. Men er det ikke bare en skøn følelse når de står og pynter alle vegne med sommerblomster, stauder, buske og træer?

    SvarSlet

En kommentar er altid værdsat.