Sidevisninger i alt

onsdag den 16. maj 2012

Forglemmigej

Planten med det dejlige navn - i dag får I et billede af planten der har navn som er en eventyrprinsesse værdig.
De fleste har nok disse blomster i haven, medmindre de har en meget velfriseret have. Jeg plantede nogle stykker da min ældste blev konfirmeret for nogle år siden - både blå, lyserøde og hvide. De hvide er så godt som væk, men det lyserøde islæt findes endnu lidt i de blå.
Idag har det regnet i stride strømme. Lysten til at gå i haven var på nul da jeg kom hjem efter at have været en tur forbi tandlægen (mor mor, jeg havde nul huller!)
Var dog lige ude at tage et par billeder med vinterjakken på. Mine paradisæblebuske er sprunget ud, og det er et flot syn - billeder får I i morgen, da jeg er doven i dag!














Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar er altid værdsat.