Sidevisninger i alt

torsdag den 12. juli 2012

New dawn rose



Min første rose var New Dawn. Den er en sød og meget taknemmelig rose, som man som nybegynder kan få megen glæde af. Min er blevet flyttet mindst tre gange og skal faktisk flyttes igen til efteråret. Jeg skal nemlig have lavet et nyt drivhus til næste år og da skal jeg have flyttet en masse planter - heriblandt rosen.
Den har overhovedet ikke taget skade af flytningerne, selvom den selvfølgelig ikke vokser helt så højt det efterfølgende år.
Den pryder den ene halvdel af et rosenstativ foran drivhuset. Den anden halvdel er ikke en succes, så jeg tror jeg vil have købt en new dawn mere, måske en variant af den. Jeg mener der findes en hvid en af slagsen, eller tager jeg fejl?











Billedet herunder er fra en havevandring på Als. Den er bare helt perfekt placeret synes jeg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

En kommentar er altid værdsat.